Darmowa wysyłka!
Kup jeszcze za: 99.99zł
Twój koszyk
Brak produktów
Patologie Komunikowania W Internecie - Stanisław Kozak Patologie Komunikowania W Internecie - Stanisław Kozak
Wysyłamy w 24h
Antidotum - Magda Kosińska-Król Antidotum - Magda Kosińska-Król
Wysyłamy w 72h
Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej - Anna Barańska-Szmitko Wpływ słowa i obrazu na wizerunek osoby publicznej - Anna Barańska-Szmitko
Wysyłamy w ciągu 2‑7 dni
Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe - Barbara Orzeł Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe - Barbara Orzeł
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... (Tom 1) - Stanisław Michalczyk, Katarzyna Brzoza Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... (Tom 1) - Stanisław Michalczyk, Katarzyna Brzoza
Pokolenia PRL na ekranie w kontekście dokumentów prasowych z epoki - Jakub Zajdel Pokolenia PRL na ekranie w kontekście dokumentów prasowych z epoki - Jakub Zajdel
Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz informatologii - Elżbieta Gondek Teoretyczne zagadnienia bibliologii oraz informatologii - Elżbieta Gondek
30 najważniejszych programów tv w Polsce 30 najważniejszych programów tv w Polsce
Analiza danych w naukach ścisłych i technice - Andrzej Zięba Analiza danych w naukach ścisłych i technice - Andrzej Zięba
Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów (Tom 4) Antologia tekstów Katedry Technologii Informacyjnych Mediów (Tom 4)
Co nowego w nowych mediach? - Barbara Orzeł Co nowego w nowych mediach? - Barbara Orzeł
Czarne lustro. Od wizji mediów do technologii Czarne lustro. Od wizji mediów do technologii
Człowiek i kultura w komunikacji medialnej Człowiek i kultura w komunikacji medialnej
Czy można żyć bez Facebooka? - Malwina Popiołek Czy można żyć bez Facebooka? - Malwina Popiołek
Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające.. - Witold Jacyków, Karolina Tomczak Dokument i kreacja artystyczna jako dopełniające.. - Witold Jacyków, Karolina Tomczak
Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów - Iwona Loewe Dyskurs telewizyjny w świetle lingwistyki mediów - Iwona Loewe
Dziennikarstwo - Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl Dziennikarstwo - Marek Chyliński, Stephan Russ-Mohl
Filozofia techniki w dobie nowych mediów - Andrzej Kiepas Filozofia techniki w dobie nowych mediów - Andrzej Kiepas
Fundamenty Palowe Technologie I Obliczenia - Kazimierz Gwizdała Fundamenty Palowe Technologie I Obliczenia - Kazimierz Gwizdała
Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984 Igrzyska Olimpijskie w mediach masowych 1948-1984
Internet jako narzędzie imperializmu kulturowego - Piotr Pawlak Internet jako narzędzie imperializmu kulturowego - Piotr Pawlak
Inżynieria wymagań w praktyce - Bartosz Chrabski Inżynieria wymagań w praktyce - Bartosz Chrabski
Kataklizmy w mediach - Magdalena Hodalska Kataklizmy w mediach - Magdalena Hodalska
Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program... - Ewelina Tyc Kawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program... - Ewelina Tyc
Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... (Tom 2) - Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... (Tom 2) - Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - Agata Dziekan - Łanucha Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji - Agata Dziekan - Łanucha
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Aktywność - Agata Dziekan-Łanucha Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Aktywność - Agata Dziekan-Łanucha
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie - Agata Dziekan-Łanucha Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Wykonanie - Agata Dziekan-Łanucha
Kryminalistyka w mediach - Joanna Stojer-Polańska Kryminalistyka w mediach - Joanna Stojer-Polańska
Kryzys z przekazach medialnych - Rafał Leśniczak, Krzysztof Stępniak Kryzys z przekazach medialnych - Rafał Leśniczak, Krzysztof Stępniak
Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie.. - Emilia Bańczyk Kulturowe kody reklamy. Świat znaczeń w reklamie.. - Emilia Bańczyk
Leksykon terminów medialnych A-L Leksykon terminów medialnych A-L
Leksykon terminów medialnych M-Z Leksykon terminów medialnych M-Z
Literatura i reklama w Niemczech - Tomasz Małyszek Literatura i reklama w Niemczech - Tomasz Małyszek
Mass media - Pierre Sorlin Mass media - Pierre Sorlin
Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy - Jacek Dąbała Media, czyli głupiego widać - 104 diagnozy - Jacek Dąbała
Media i nowoczesność - John B. Thompson Media i nowoczesność - John B. Thompson
Medialne fiasko zjednoczenia? Rola prasy prestiżowej w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia Medialne fiasko zjednoczenia? Rola prasy prestiżowej w sytuacji przełomu politycznego na przykładzie niemieckiego zjednoczenia
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni - Krystyna Doktorowicz Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni - Krystyna Doktorowicz
Media społecznościowe (Tom 1) Dialog - Krystyna Doktorowicz Media społecznościowe (Tom 1) Dialog - Krystyna Doktorowicz
Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu - Iwona Lupa
Metrologia - Władysław Jakubiak, Sławomir Zator, Paweł Majda Metrologia - Władysław Jakubiak, Sławomir Zator, Paweł Majda
Naturalne Związki Organiczne - Aleksander Kołodziejczyk Naturalne Związki Organiczne - Aleksander Kołodziejczyk
Niezłomni w epoce fałszywych proroków. Środowisko `Tygodnika Warszawskiego` (1945-1948) - Tomasz Sikorski, Marcin Kulesza Niezłomni w epoce fałszywych proroków. Środowisko `Tygodnika Warszawskiego` (1945-1948) - Tomasz Sikorski, Marcin Kulesza
Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości - Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz Nowe supermedium. Współczesne oblicza telewizji i scenariusze przyszłości - Aleksandra Chmielewska, Jacek Snopkiewicz
Nowoczesna kosmetologia tom 1 detoksykacja dieta ruch - Marcin Molski Nowoczesna kosmetologia tom 1 detoksykacja dieta ruch - Marcin Molski
Nowoczesna kosmetologia tom 2 kosmetyki zabiegi suplementy - Marcin Molski Nowoczesna kosmetologia tom 2 kosmetyki zabiegi suplementy - Marcin Molski
Oblicza współczesnej propagandy - Robert Rajczyk Oblicza współczesnej propagandy - Robert Rajczyk
Od prywatnego do publicznego - Anna Dąbkowska Od prywatnego do publicznego - Anna Dąbkowska
Okno na przeszłość. Szkice z historii... (Tom 3) Okno na przeszłość. Szkice z historii... (Tom 3)